Ny start

Försöker mig på att blogga igen, så ni håller lite koll på mig här borta! ;) Som sagt så har jag med väldigt kort varsel flyttat till Sigtuna för 1,5 månad sen! :) Trivs jätte bra, jobbet är kanon, en toppen sambo, och toppenbra andra människor här på gården! Jag och Carro rider och har massa roligt i stallet hela dagarna, och jag skulle kalla det rena drömjobbet! Få göra det man älskar varje dag! :D Har inte bara min lilla tuffis med mig hit, utan Lottas tango kom hit för ca 2 veckor sen och ska vara här hos mig ett tag innan han ska säljas! Går riktigt fint och han sköter sig jätte bra, han är ju så himla snygg också den hästen!
Är så otroligt stolt över mig själv att jag tog steget och flyttade hit, få komma bort fårn älvdalen och upptäcka nya ställen med annat folk! Men framför allt jobba och klara mig själv, är så himla nyttigt att få göra det! Man uppskattar allt så mkt mer än annars! Dagarna går så otroligt fort att jag inte ens hinner ha hemlängtan, men det är klart jag tänker på min älskade familj och kära vänner ibland men livet har sina stunder och det gäller att våga ta nästa steg i livet hela tiden! :)
Nu blir det en powernap efter en hel dag i stallet, innan det är dags att gå ut i stallet igen för att rida lektion! Jonas ska plåga mig och Carro lite! ;)
Tjaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0