Tjollahopp!

Måndag idag, och ännu en ny skolvecka väntar .. men blir inte bättre utav att jag tänker negativt, snart äre helg igen! :)
Varit en rolig helg må jag säga, i fredags blev det skolan först, sen upp på stallet och hoppa mina ögonstenar, kändes riktigt bra. Guld och jag har hittat förtroende för varandra och ett bra samarbete, känner inte alls någon tvekan och rädsla längre, vilket är superbra! :) Är grymt taggad inför kommande tävlingar! Och Tuffingen, han hoppade som vanligt som en klippa, så roligt att se att han har både glädje och krut kvar trots han börjar bli till åren, men så länge han själv vill hoppa och tkr det är kul så ser jag ingen anledning till att han ska lägga av med att tävla! Han är en riktigt ängel och förtjänar att få visa upp sig och sin talang!

På kvällen blev det att träffa Linda T, blev lite partajjj! Lördagen tog jag en välbehövlig sovmorgon och sen vidare upp till stallet och ut och rida med eve, på kvällen följde jag med Linda ut igen, helt okej kväll! :) Söndag upp tidigt och åka till sälen och jobba. Trodde det skulle bli en grymt jobbig dag eftersom jag bara fick sova några få timmar under natten. Men det var riktigt kul må jag säga, inte alls mycket städning och samtidigt fint väder, galenskaper, skratt och flumm med härliga flickor! :)
När jag kom hem så blev det att äta massa gott med familjen för att fira syster som kommit hem från skidskytte sm med ett BRONS! Stor Grattis käraste lilla syster!

Har varit en härlig helg, och jag ser verkligen fram emot kommande helg också! :) Men tack alla inblandade för helgen som varit! <3

EN ANNAN ROLIG GREJJ ÄR ATT JAG OCH LINDA SKA ÅKA TILL ÖREBRO PÅ FJORD SM I JULI OCH VISA UPP VÅRA FINASTE OCH BÄSTASE FJORDISAR! SJUKT KUUUUUL! <3

Jag trivs med mitt liv, så mycket roligt inplanerat, härliga människor runt mig som jag mår bra av och ger mig energi, sommaren är så välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0