De finns inte vi och de, det finns bara vi.

Lite dålig uppdatering av mig på sista tiden! Men det är ingen idé längre känner jag, enligt endel får man ju inte ens utrycka sina åsikter eller skriva ner sina känlsor på sin egen blogg utan att några töntiga och vilsna brudar ska kommentera anonymt och tro sig veta allt.
Alltså hur orkar ni lägga ner eran energi på att läsa andras bloggar om ni bara stör er på det som skrivs? och sen dessutom ha energi till att kommentera. Om ni nu vill det så gärna så kan ni ju skriva vem ni är, eller står ni inte för eran åsikt? Herregud, det där beteendet hade man ju på lågstadiet för fan, skärp er !

Min blogg har jag skaffat för att enbart skriva ner hur jag känner och mår, och jag har inte tvingat en jävel att läsa. Spelar ingen roll hur mycket ni håller på, jag bryr mig faktiskt ärligt talat inte, men bara för jag inte bryr mig betyder det inte att jag inte förstår för jag vet exakt vilka ni är också, haha.

Och ni säger jag ligger med mina vänners pojkvänner? har aldrig gjort det så har ingen aning om vad ni fått den saken ifrån, ni borde bry er om hur ni själva beter er istället, inte ett dugg bättre. Klankar ner på oss tjejer som är singlar och bara är ute och ha roligt medan ni är låsta genom pojkvän och annat, fast det har ju visat sig att otrohet förekommer ofta. aja, orkar inte säga mer, nu har jag sagt min åsikt, och tkr ni kan låta bli att lägga er i mitt liv nu. Jag vill inte ha er i mitt liv, jag har så fruktansvärt fantastiska vänner som jag mår bra av och det räcker för att värdesätta livet. Pusss på eeeer!

Ser fram emot en mycket rolig och händelserik helg! Ikväll blire att träffa Linda T lite, mycket längesen så ska bli jätte roligt! Ska ta oss nån kall öl och sen åka till wäsa på tacobuffe, smarrigt!
Idag fyller även Jill 18 år, så stort Grattis till dig! Blir att fira henne i morgon med lite middag och fest hos henne och sen förhoppningsvis dra ut på nå bus! Lördag ska jag och linda rida våra kära fjordisar tsm, hon kommer upp med sina puppisar, så rider guld och david också, blir nog hoppning och ut och busa en sväng! roliroli!
På kvällen så blire fest och krogen!

Känner mig sprallig, busig och full av energi! thihihi


Ni hatar mig för att jag är allmänt omtyckt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0