Den som inte taggar ska jag kicka i huve!

Nu var det sådär jätte längesen jag skrev igen! men har liksom aldrig tid och inspiration till att skriva!
Hösten börjar komma och jag får sån ångest.. måste söka jobb och ta tag i mitt liv på riktigt, jag är vuxen nu? eller? Känns konstigt att aldrig mer gå på älvdalens gymnasieskola? var tre riktigt roliga år :) har haft en toppensommar, och nu äre dags att våga göra en förändring i livet, ska söka jobb med Ida i morgon och känner mig verkligen motiverad till det, flytta och få inreda och tjäna egna pengar! kunna göra vad man vill liksom, vilken befrielse!
Jag mår så himla bra just nu, inga kärleksbekymmer, ingen som ständigt gör mig ledsen och bara är dum. Nej jag kör över alla idioter som ingenting, jag är stark! Det enda som bekymrar mig och gör att jag har en stor klump i halsen och magen är att jag vill inte skiljas från min Guldpojk, för varje dag som går så blir det bara mer och mer jobbigt att rida och va med honom i stallet, jag blir bara mer och mer förälskad! Han och Tuffing är det bästa jag har och kommer att ha, det är dom jag värdesätter högst i livet, helt klart! Massa kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0