Sommaren närmar sig med stora steg

Härligt väder ute idag, solen gör livet och dagarna så mycket lättare! Blir ingen tävling för mig i helgen, känns riktigt surt och tråkigt! :/ Allt som gått så bra med Guld sista tiden, var verkligen taggad till 100 %.. men men, inge kul när båda mina ögonstenar är skadade, Guld halt pga mugg/rasp, och tuffing vet jag inte vad det är, kan vara något i korsryggen, men ingen vet .. ska väl kolla upp det, min lilla gubbe!

Så jag får delta som funktionär hela dagen och heja på alla andra duktiga vänner! Känns riktigt skönt att det är sista skoldagen idag innan HELG! Veckorna går så fort nuförtiden, dagarna bara springer iväg och studenten närmar sig. Känns overkligt och konstigt att man blivit så stor, men känns tryggt att jag vet vad jag vill med framtiden iaf, blir nog great!

Skönt att vara ledig i morgon också, då ska jag försöka plugga lite och få undan lite uppgifter jag ligger efter med, och sen blire lite bakning på kvällen och hemmamys! Lördag hjälpa till på tävlingarna, och på kvällen ut på lite bus med linda, blir att bada tunna och sen ut någonstans. Söndag har jag stalltjänst så blir tyvärr inge jobb :/  jobb=pengar=I neeed! 

Aja, tjaaaaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0