Underbara år


Känns så sorgligt att om två veckor är det våran sista tävling tillsammans, våran karriär är slut..
5 år, 5 underbara år på tävlingsbanan!
Varje gång jag gått in på banan har jag oavsett resultat kännt mig så himla stolt över dig min vän, du är verkligen speciell, en häst med något extra!
Du har alltid ställt upp för mig och jag för dig, och tillsammans har vi kämpat till oss bra men också mindre bra resultat!
Men den här tiden kommer jag aldrig glömma, ingen kommer kunna ersätta dig! Och sista tävlingen i Rättvik ska vi ge allt och visa hur bra vi trivs tillsammans och hur bra vi är! 
Sen får vi bara ta det lungt och ta mysiga turer i skogen, för det är du värd, du har varit en riktigt klippa!

Jag älskar dig, nu och för evigt! <3

Kommentarer
Postat av: milla

hoppas det går bra gumman! ni är perfekta ihop! saknar dig <3

2010-10-26 @ 12:47:25
URL: http://camillabr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0