Söndag

Jahapp, då var den här helgen slut då...
vaknade vid 9 i morse, sen blev det ett rullskidspass innan jag for in till falun och gick och shoppa med eve och dom lite, hittade mig en jacka och en mössa :D
efter det for jag hem och jag och pappa åt middag innan han skjutsa mig till falun igen för att jag skulle åka med eve och kristina hem till dalen igen! :)

varit en mycket rolig helg hos pappiii! Behövde komma bort ett tag! :)
ska snart gå och sova så jag orkar med sista veckan i skolan innan lovet, så bli så skönt med lov! vila upp sig och hitta på lite roliga saker man inte har tid till annars!

Blir mkt träning i veckan med elin, härligt som fan! :D

Pusss nattiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0