Torsdag

Torsdag idag, fan vad dagarna går fort, snart slut på höstlovet jueee:o :/
Var hem till Eve igår och färga håret, riktigt nöjd! Sen blev det att träffa Morre och Erik en sväng, jätte roligt var så himla längesen! Blev mycket skratt och skojj! For och kika när grabbarna spela poker sen en sväng och till sist hem till jennie för att säga hej till hon och ela som inte var speciellt nyktra, hihi ni är så söta!

Idag har jag varit ute på en promenad med hunden, riktigt fint väder idag, sånt man blir glad av! Gick förbi stallet och fixa klart allt, nu ska jag ta mig en dusch och fixa mig innan jag ska ner på sjukstugan och operera tån, usch .. :S
Efter det blire Mora och sen leksand på hockey, kommer känna mig handikappad :P hahah!

I övrigt så är dräkten till helgen fixad och nu ser jag fram emot en mycket galen och rolig helg i dimman! :D

It feels good.. I always want you by my side! J <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0