Tisdag

Haha vilken flummig dag det varit idag alltså, jag och cissi har gjort bort oss en hel del! haha men vem fan bryr sig! :P
Blev en tidig morgon, gick upp halv 6 för bussen gick halv 7 , när jag gick ut genom dörren såg jag ett sjärnfall, var så vackert på himlen, jag önskade mig såklart något! hihih!
Väl framme i Mora halv åtta började vi dagen med ett spinningpass och sen ett cirkeltränings styrkepass! Sen blev det en dusch och de bjöd på fukost! Kan verkligen inte klaga på prakitkplatsen, gratis träning! (y)
Efter det fick vi pyssla med lite annat smått och gott, slutade kl två, sen hem och träffa samhällseliten lite inför morgondagen tunering! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0