The winner takes it all

Jahapp, då vare söndag igen, helgen har gått så fort! I fredags efter praktiken blev det stallet, sen på kvällen hockey med Ida, Ela, Jill och hanna! :)
Efter det stack vi + Irina hem till ante med han och pontus, elin kom sen en sväng också! De andra festa men jag var nykter, ganska skönt ändå! :)
Kom hem runt två!
På lördagen var det upp till stallet vid 10 och jobba med vår shettisridskola, ungarna är så härliga, haha!
efter det fixade jag allt till Tuff och Prick, och sen red jag Guld och till sist lilla tuffisen!
Kom hem runt fem tiden, beställde mat från östäng och köpte lite godis, sen hade jag myskväll vid tvn för mig själv! :) Riktigt skönt ta det lugnt en helg, tänka och samla sig lite! Är så mycket som händer inom mig just nu, jobbiga tankar och funderingar!  Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till .. känner sånt hat och besvikelse för endel personer, förstår inte hur man tänker .. vänner är så mkt viktigare än en kille, och att man kan bryta något man lovat.
Egoisitisk skulle jag kalla det! Verkar som man ska vara känslokall och bara tänka på sig själv?
Men det kan tyvärr inte jag! Men hädanefter ska jag skita i det människor som inte behandlar mig bra, och istället bry mig mer än nånsin om de vänner jag har, framför allt mina närmaste, ni vet vilka ni är och jag är så tacksam för ni finns och bryr er så mkt om mig, jag finns alltid för er också!
Ni är de bästa som finns!
Kärlek till er <3

Idag tog jag en rejäl sovmorgon til halv ett och sen bara tog det lugnt i soffan och kollade på skidor på tv! riktigt grymma var svenskarna! Ett silver på damsidan i stafett och ett guld på herrsidan!
Efter det käka vi tacos, mums! Sen blev det stallet hela kvällen, red Guld och Tuffing, jag bara älskar er underbara varelser, önskar att även guld kunde få vara bara min ..

Nu har jag kollat Beck, så blir att krypa ner i sängen och sova, så man orkar med ännu en praktikdag på t.o.k.a, börjar inte förän 14:00 i morgon, blir stallet innan och kanske en skidtur, är riktigt sugen på det!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0