Första Praktikdagen avklarad!

Måndag igen, och jag och cissi har avklarat vår första praktikdag på t.o.k.a i Mora! :) Riktigt roligt, vi började klockan tolv och fick först delta på ett T-Bar pass, ett sorts styrkepass fast lite annorlunda, kul att prova på nått nytt!
Vi fick även städa lite, typ göra ren alla maskiner i gymmet och damsuga oliak gympasalar, kanske inte det roligaste men men ;)
På eftermiddagen/kvällen sen fick vi vara med på ett Zumbapass, jag verkligen älskar zumban, man kan vara hur ledsen som helst och hur deppig man vill, men när man tränar zumba kan man inte undvika att le och skratta, sån otrolig energi och glädje, kommer nog bli min nya drog för att klara av det här helvetet som är i mitt liv just nu, men det är ju bra man hittar något hjälpmedel till att hantera sorgen..

Ser verkligen fram emot morgondagen också, då börjar vi halv åtta med ett spinningpass, kan nog inte bli bättre start på dagen!

Nu ska jag ta mig en varm dusch och krypa ner i sängen för att orka med morgondagen!

Vill även säga till alla underbara vänner jag har runt mig, så tacksam för ni bryr er så mycket och stöttar mig, det är för er jag kämpar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0