....

Måndag igår var en riktigt skitdag.. känns som det är många som är deprimerade just nu.
Försöker att inte bry mig om folk och bli irriterad, men det är väldigt svårt, allt känns så falsk just nu, ingen tänker vad fan dom håller på med? Utan bara kör sitt eget race och skiter totalt i om vänner eller andra bli sårade, helt sjukt..
Igår fann  jag verkligen inga ord för vad jag kände, samtidigt som jag känner sån jävla ilska och hat så känner jag mig helt förkrossad och ledsen .. Jag försöker gå med ett leende på läpparna och vara glad, men det går inte, man kan inte låtsas vara glad när man inte är det, då mår man oftast bara sämre. Det bästa är att verkligen få öppna sig och och gråta ut ritkigt ordentligt men människor man älskar och som man vet aldrig skulle svika en.
Praktiken igår var väldigt jobbig eftersom både jag och cissi var lite deppiga, blev ett T-ball pass och ett core pass på kvällen, gick sådär, hade ingen lust att träna igår, fanns ingen energi och krafter att hämta ...

Idag börjar vi också kl 14:00, så himla skönt, ligger fortfarande in sängen och inte har orkat gå upp än, men ska väl snart!
Idag ska jag ge järnet på T-power!

Jag har valt att ta bort människor ur mitt liv som inte får mig att må bra, känns väldigt skönt. Varför ska man spela ett falsk spel? Bättre att vara ärlig och säga som det är, än at ljuga ihop en massa smörja och fjäska för människor man egentligen hatar! nej usch för fan, sånt hatar jag.

Varje dag känns som en enda stor kamp, men jag ska gå som segrare ur den kampen så äre bara, tänker aldrig ge upp!






Saknar mitt blonda hår ibland faktiskt ..


Kommentarer
Postat av: Linnea

Du vet min kära vän, livet är svårt men det lönar sig i slutändan!

Man måste kämpa ibland, men de finns alltid människor som står bakom dig och backar upp dig om de skulle hända något så att du inte orkar själv!

En dag kommer du inse och förstå att de människor som kämpar är vinnare och du min vän du är en av dom, jag känner ingen som kämpar och försöker och vill så mycket som du!



Glöm aldrig att du är värdefull och en av mina anledningar till att gå upp på morgonen! <3

2010-11-24 @ 12:06:50
Postat av: Ela

Hoppas allt kan bli som det varit, du förtjärnar inte klumpen i magen. Det är inte du som ska må dåligt, det är personerna som runt om dig trycker ner dig som borde må dåligt men dom verkar vara för obrydd för att känna någonting. Obrydda människor behöver vi inte bland oss och vi borde inte bry oss om dom heller. Men vi som har känslor förstår att allt man gör har en betydelse och det är vi som får tackla den smärtan <3 Vi klarar oss ur det jobbiga men det tar sin tid innan allt är som det ska vara igen, det bästa är att ha någon som man älskar och som man litar på runt omkring sin närhet..

2010-11-25 @ 18:18:53
URL: http://bytar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0