Brrrr kallt

Klockan är halv elva och det är ungefär - 20 grader här upp på näset! allvarligt talat, jag fryser ihjäl? :o hur fan ska man klara sig när det blir uppåt -30?????

Nej tkr det är alldeles för kallt, det kan vara lagom och komma lite mer snö ist! :)

Sitter just nu i köket med en varm kopp choklad och ser utanför fönsret hur solen skiner och snön glittrar, underbart vackert!
Bara jag ätit frukost ska jag upp till min kära ponny och ta hand om han lite, men är nog ingen risk att han fryser, sån päls som han har! ;) haha min gullepojke!
Sen bär det av till Mora för ännu en dag på T.O.K.A, skapligt skönt att börja kl 14:00 nästan varje dag, och gå till 20:00 ist! Så tråkigt att vi redan är inne på sista veckan av praktiken. Har varit så skönt att få komma bort från skolan och allt folk ett tag, och tack vare praktiken har vi kommit igång rejält med våran träning, fått massa erfarenheter, jobb, självkänsla och massa skojj tillsammans! Magnus och Pamela är två helt unika människor, de vet verkligen hur människor och kunder ska bli behandlade.





En härlig vinterbild som jag gillar! tagen för ca 2 år sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0