Äntligen fredag!

Blev en tidig morgon till Mora med halv sju bussen! Lite för tidigt för min del :s Men när vi väl var framme så startade vi dagen med ett T-ball pass och spinning efter det! Riktigt härlig start på dagen faktiskt!
Fick sluta runt tolv så hann med den bussen och var hemma runt kl ett! :)
Hem en sväng sen upp till stallet där jag tillbringat hela eftermiddagen! Red en sväng ute i kylan på min snuffis, höll fan på att frysa ihjäl :s men var riktigt mysigt ändå, bara jag och min bästa vän, den man kan lita på till 100 %, så glad att jag har han. Var så härligt att rensa alla tankar och funderingar, det bästa som finns är att sitta på din rygg!
efter det mockade jag och fixa allt innan det blev en tur på min Guldpojk, tsm med Malin och northon, och Linnea och wilma! Busiga hästar, hihi! :)

När jag kom hem blev det pizza med familjen, nu tänkte jag mysa ner mig i soffan med lite smått och gott och kolla på idol! Perfekt en sån här kväll!

Jag ler och går med huvudet högt, jag är vinnaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0