Torsdag

Känner mig skapligt utvilad idag faktist, var helt slut igår att jag till och med somna på lektioner med dataväskan som kudde x) haha men djup sömn fick jag trots allt, riktigt skönt!
Jag la mig dessutom tidigt igår och somnade direkt efter andra aveyn, inte blivit väckt av mobilen som jag alltid brukar bli, trots att jag hade massa sms och missade samtal idag när jag vakna, så himla skönt att somna direkt man lägger sig och sen sova tills klockan ringer på morgonen, nog för att man just då bara har lust att kasta telefonen i väggen, men men skolan lär skötas ..

Vi håller på med Projektet om alternativmedicin och jag och Camilla har precis gjort klar våran presentation om Zonterapi. Nu försöker jag göra min sammanfattning om filmen vi sett om just Zonterapi, men den ska vara på engelska och eftersom det inte är mitt favoritämne precis så går det lite segt. Allt annat är så mycket roligare, kolla runt på lite bloggar och kolla på kläder på nätet .. haha egentligen är det tur att facebook är blockat för då hade man inte fått minsta lilla gjort :P

I övrigt så känner jag att allting börjar ordna upp sig för mig, har upptäckt att det finns så mycket människor som faktiskt bryr sig om mig och vill att jag ska vara glad!
Du börjar mer och mer försvinna ur min vardag och tankar vilket jag känner att jag mår mycket bättre av, så jag har lyckats med att bita ihop och vara stark, man ska inte ta massa skti man inte förtjänar! :)

Just nu sitter jag och kollar ut genom fönstret ut mot skolgården, fy fan vilken tråkig skolgård egentligen? Helt folkdött, ingenting att göra?
Tycker denna skola är så himla tråkig och fantasilös, ingen lärare är intresserad av att göra nå roliga friluftsdagar eller nå roliga aktiviteter, vi har knappt nå raster, bara sitter i samma klassrum och gör samma sak varje dag med sin klass?
Vill dom inte att gemenskapen på skolan ska bli bra?
Jag vill då iaf snacka och umgås med andra kompisar man har i andra klasser, och det gör ju liksom att man har roligare i skolan också..
Man kan ju iaf ha projekt tillsammans med andra klasser för att göra det roligare, men inte ens det orkar dom bry sig om, men om dom vill vi ska tröttna totalt så visst .. :P
Känner att jag hade vela göra nå galet i skolan nån dag som fick alla att bli helt chockade, så det händer nått för fan .. hahah!
Vi har ju våra planer! ;) höhöhö! Kommer bli king! :D

Livet är en dröm och det är upp till dig att göra drömmarna sanna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0