Onsdag

Igår blev det att träffa bästa Sara och Emelie, blev en promenad och sen hem till wille och spela kort och annat bus med han, Jimmy och Christoffer!
Var nog första gången på en vecka som jag verkligen skrattade!
tack för en bra dag och allt stöttande, ni är riktigt bra! <3

Idag har det varit riktigt jobbigt i skolan, redan när jag gick upp kände jag huvudverken och ont i dom där jävla halsmandlarna :S
Men jag pallrade mig till skolan, haft svenska med Per hela dagen, seriöst, fattar inte mkt av det vi håller på med eller vad den flummiga gubben snackar om, haha!

jag kände bara att jag ville gå hem hela dagen, men jag höll ut till kl 3 sen gick jag hem, hoppade över körkortsteorin, kände verkligen inte att jag orkade, även fast jag hade vela gå dit.. gick hem och sov nån timme ist, riktigt skönt!

Nu ska jag sova se om jag mår nå bättre i morgon, men som jag känner mig nu blir jag nog hemma, men hoppas såklart att jag mår bättre, för vill/orkar inte missa massa i skolan, det är nog mkt iaf ..

Och det bästa med den här dagen är att jag äntligen skrivit in mig på körskola, Mora trafikskola blev det, och första körlektionen blir redan på tisdag! :D Great! Så underbart att komma igång med körkortet, för det ska jag bara ha!

nattiii!


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Usch de suger verkligen :(

2010-03-11 @ 18:17:27
URL: http://mittlivsomnp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0