Besvikelse efter besvikelse

Var ett tag sen jag skrev nu, ska bli bättre, lovar! Men dom senaste dagarna har jag bara behövt bli av med min ilska och irritation, blir så förvånad vad det finns för jävla människor i denna värld?
Hur man nyttar att bete sig och bara leka med folks känslor hit och dit.
Samhället idag börjar ju spåra ur, ingen människa förstår ju snart vad ärlighet och äkta känslor är, det är ju nästan pinsamt.

Känns som man inte kan lita på någon snart, man upptäcker den ena idioten efter den andra.. man upptäcker att de man kallar att vara sina "vänner" går och snackar skit bakom ryggen på en och säger saker vidare man sagt till dem med ett förtroende.
Jag blir så otroligt besviken..
Och endel människor är ju fullständigt dumma i huvudet allvarligt talat, dom leker med ens känslor totalt, först förklarar man hur mycket man tycker om en viss person och "håller på" med den från och till, man får då förhoppningar av den personen och får en tilltro och man litar på den fullt ut och börjar öppna sig och förklara sina känslor, efter ett bra tag får man höra att det som blivit sagt inte betyder ett skit, och att man själv var något offer för att den personen enbart kände sig ensam och behövde någon, och samtidigt hade känslor för någon annan och ville göra den personen svartsjuk genom att använda mig som nån leksak. Nej fy fan säger jag för folk som beter sig på det sättet.

Jag blir så irriterad också när folk ljuger, ljuger en rakt upp i ansiktet, och sedan gör saker i "smyg", jag är inte helt dum liksom! jag inser det mesta ..
Så trött på falska människor, falska blickar, leenden och ja allt, jävla fjoll asså!

Jag har då lärt mig tydligt vilka jag kan lita på och inte lita på, det märks så tydligt! Dom äkta finns verkligen där och ställer upp för en jämt! Vad det än gäller, med stöttande ord och uppmuntran som gör att man får extra krafter och energi  och man orkar ta tag i allt och bita ihop och komma igen.
Jag orkar inte ens vara ledsen över saker längre, skrattar nästan för det är så patetiskt, haha ... suck!

Nej härdan efter ska jag ta paus från allt och bara vara ett tag, bara göra saker som dyker upp just i stunden, jag ska inte tänka alls!
Ska bli så skönt med Påsklov i morgon, och på fredag ska jag tävla med min bästa vän, Min man ! Ska bli så otroligt roligt att få komma på tävlingsbanan igen, och speciellt nu sista året med min trogne vän ska vi visa alla vad vi går gför, finns inget att förlora, det är så underbart att ridsporten finns, det gör allt så mycket lättare, att få spendera tid med så underbara och speciella varelser varje dag.

Sen blire nog en toppen helg också, Cissi kanske följer med ner till skäve på lite partajj och annat skojj!
Sen väntar en hel veckas ledighet, underbart kan jag bara säga! (Y)

people changes



Finns inget bättre än du, bara du!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0