pust

Blev en springtur med Malin nu på kvällen efter ridlektionen, så skönt alltså, fick tillbaka min motivation till att träna äntligen, har varit lite dåligt med det nu ett tag för jag varit så nere och i princip inte haft lust att göra nått, men nu äre slut med det, jag mår mkt bättre av att träna har jag räknat ut, så nu ska jag hålla i det här! :D

Denn vecka:

Måndag: Ridlektion + Springtur
Tisdag: Cirkelträning
Onsdag: Biptest
Torsdag: Kombinations träning
Fredag: Skidtur
Lördag: vila
Söndag: skidtur

Lär ju tänka på figuren till sommaren! ;)


Kommentarer
Postat av: jossan

usch bord med komma i gång sådära ;)

2010-02-10 @ 08:58:01
URL: http://jestenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0