Måndag och ledig

Måndag och vi är lediga, känns riktigt skönt och välbehövligt! Haft en jätte rolig helg, myst och tagit det lungt och sen träningsconventet i lördags, kände mig inge pigg så stod över de sista passet... sen har jag,linnea och ida väldigt busiga planer! blir nog toppen :D

Idag hade jag tänkt försöka plugga och göra klart lite rester.. men vem fan vill göra det när man är ledig och såhär fint väder?  inte jag iaf, ingen lust med nått som har med skola att göra, ska bli så skönt att det är en kort vecka nu sen ÄNTLIGEN lov! :D
Är verkligen välbehövligt, känner jag måste ta ny tag och få ny motivation till skolan, för nu går det inte alls .... men det är nog för jag haft mycket annat i huvudet också, men jag hoppas allt ska bli bättre!
Det är tur jag har mina underbara vänner, familj och Tuffing, som är hur pigg som helst nu och hoppglad, vilket glädjer mig nått otroligt! =) 
 
Nej nu ska jag kilaaaa, blev ett sulligt inlägg men skit samma, byeee !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0