Lugn helg!

Jahapp, söndag igen och har varit ännu en lugn och alkoholfri helg för min del! Femte helgen nu! ;) Känner mig riktigt stolt! :D
Men alkoholen löser inga problem, även fast man ibland kan känna så...
Istället har jag kommit igång så jävla bra med träningen och ska fortsätta med det, mår riktigt bra av det! :) Har planerat in ännu en träningsvecka på t.o.k.a med lite brudar, skitkul!

I fredags var sista dagen på t.o.k.a :( tränade hela morgonen, tre pass, sen gick vi och åt på China med Pamela och Magnus som avslutning, riktigt trevligt!
men troligen är inte min och cissis tid på t.o.k.a slut än! ;) skojjigt!
Efter det blev det stallet och fixa, hämtade hö också innan det var dags att åka upp till Linnea i Brunnsberg. Vi åt langos, riktigt gott! Sen blev det fruktpaj med vit choklad uppe på typ! ;)
Blev massa skratt och snack, även kolla idol, och min älskade olle åkte ut :( buuuhuuu!
Sen senare på kvällen åkte vi lite bil och sladda, hahah xD

Lördagen gick jag upp tidigt för att släppa ut hästarna, senare blev det att rida Guld med Jossan och Piraten, lite markarbete/hopp i ridhuset, riktigt kul! :)
Kvällen spenderades hemma i lugn och ro, käkade tacos och myste i soffan med lite smått och gott!

Och idag gick jag upp runt 9 för att sedan åka till stallet där Jossan väntade. Vi rakade Tuffing först, sen blev det ut och gallopera av galningarna lite uppför tivås!

Nu är jag hem och äter en sväng, ska snart upp på stallet igen och ta hand om min lilla snuffe lite, klippa man och duscha han! Sen blire dansträning med ett härligt gäng brudar inför julshowen!

Pusssss

Total eclipse of the heart ..

Kommentarer
Postat av: fridamariamargitakatin

Bajsen! Jag saknar dig juuuuuuuuuuuuu <3

2010-12-08 @ 15:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0