Sommaren 2010 lider mot sitt slut ..

Sommaren 2010 börjar ta slut, känns att hösten är påväg :/ orkar inte med mörka kvällar och grått och kallt .. :S
skolan har börjat, första veckan var helt okej, var ganska slappt, men gruvar mig hur jag ska orka hålla kvar glöden nu hela sista året, är så mkt annat som jag tänker på och gör mig så jävla okoncentrerad ..

Men sommaren 2010 har som alla andra sommrar varit väldigt känslofylld, både bra och dåligt, men den har på sitt sätt varit underbar och väldigt speciell, dock har den gått alldeles för fort!

lite härliga och smarriga sommarbilder!











































Kommentarer
Postat av: ida

<3

2010-08-23 @ 20:25:44
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0