Torsdag

Gick upp tidigt i morse! for till stallet halv 9 och red en sväng med Milla och Malin, skoj skoj! Skönt att vara klar i stallet såhär tidigt!
Efter det åkte jag hem och åt och nu har jag nyss varit hos tandläkaren, som tur var gick det bra, inga hål eller nått! (Y) Duktig jag är (a) Är jämt rädd när jag ska gå dit :P

Nu ska jag fixa mig lite, sen blir det Mora till optikern, återkoll med hur det går med linserna.
Malin E och Milla åker med till mora också! :)
Hoppas på ett besök på kaffestugan! :D

+ att jag ska övningsköra, måste säga att det går riktigt bra nu! (Y)

Senare ikväll ska jag hem till min fru och plugga, äta god mat, se film, mysa & prata, mycket välbehövligt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0