Fullt upp

Fullt upp är det just nu .. skönt att denna vecka i skolan snart är slut, typ haft matte hela dagarna, usch, orkar det inte, man blir helt snurrig i huvudet av det och orkar inte alls tänka i slutet av dagen! :P
Varit rätt jobbigt också med tanke på att jag varit så tveksam till att åka till Ungern på fredag, men har inget val så lär väl göra det bästa av situationen och hoppas det blir en rolig resa, blir borta en vecka!
Tråkigt att man missar hemmatävlingarn som är i helgen bara, men men så äre ..

I morn blire kläppen med alla på samhäll, slalom och pulkaåkning! Hoppas på en strålande dag! (Y)

Efter det blir det stallet och fixa allt och säga hej då till min älskling och sen packa det sista till fredag då vi åker!

Nu ska jag sova så jag orkar upp! Nattiii pussssss

det känns så rätt med dig, men ändå inte ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0