Ändrade planer

Skulle ju åka till Ungern i fredags, men så blev det inte, tack vare vulkanutbrottet på Island så var alla flyg inställda hela helgen, så vi kanske åker på måndag om det går! :)

Så istället blev att att vara hemma och tävla, Tävlat min lilla snuffe idag, han skötte sig som vanligt jätte bra, min lilla klippa som alltid ställer upp för mig, det gör mig så oerhört glad! :D
Lätt D: felfri
Lätt C: 4 fel i fas 1

I morgon blir det även att tävla Guld, ska hoppa en runda på 80 eller 90 cm och se först hur det känns, med tanke på att jag inte tävlat han sen förra sommaren och jag har varit väldigt osäker, om det går bra så blir det en start i 1 m också, så får hoppas det går bra, ska göra mitt bästa och inte ge upp! :)



Älskade vänner



Ni är allt och lite till! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0