Ungdomsledarkurs

Jadu, vilken helg alltså! Kan bara beskrivas med ett ord "galet" !
Ångrar inte en sekund att jag fölljde med trots att jag inte kände mig nå bra i fredags, men med blev jag!
Jag och Linnea åkte ner på lördag morgon och sen kom vi väl dit och fick ha in våra saker där vi skulle få bo och sen började väl själva kursen, vi har inte behlvt svälta om man säger så xD Men vi har haft grymt kul flickor! så sjuka saker och komentarer xD

Vi bodde i ett elevhem där flera som studerar på högskolan bodde också, och det fanns ett allrum där det var tv och eftersom man är så galen i körslaget och team stefan lära vi ju se det ! :D så vi skrev en lapp! "OBS! Denna tv är ur funktion, fungerar igen kl 8 på tv 4, och rösta på team stefan 099 40201 " HAHAH ! den gick jag och nikkan in med när alla satt och kolla på tv alltså dom som bodde där annars, så gick vi in, tröck av tvn, satt dit lappen och gick ut igen XD HAHAHAH så jävla king!!

och när vi skulle sova t ex , jag och nikkan smartis 1 och 2 eller vad? ;)

Nikkan: " Vart ligger islam? "
Jag: " Fråga inte mig, jag kan inga land i europa"
Linnea: "Islam är inget land"

HAHAHHA (Y) xD

Finn shur mkt sjuka saker som helst att berätta om denna helg !
Tack flickor för en rolig helg ! <33333





HAHAH

Kommentarer
Postat av: n

sååååååå jävla bra! ;)<3

2009-10-18 @ 20:03:20
Postat av: EVELINA HEED

Haha knasbollar ;)

2009-10-18 @ 21:24:35
URL: http://evelaiijna.blogg.se/
Postat av: n

hahah ja man blir väl som man umgås ;)

2009-10-18 @ 23:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0