Onsdag

Idag fick vi börja 9 , skönt att få sova en timme längre ! (: Sen blev det seminarium i geografin, sen skrev jag klart en reflektion på rasten innan lunch, så nu kan thomas hålla tyst om att jag inte lämnat in den! ;) haha!
Hatar reflektioner :/
Sen blev det näringslära, gick väl bra fast var väldigt trött, sen avslutades skoldagen med idrott, vi hade styrketräning !
Efter det åkte jag direkt upp på stallet, skulle rida kakan idag, gick riktigt bra, underbar häst ! :D sen fixa allt till min tuffis, sen fort hem för mamma hade kalas för släkten!

Och nu sitter jag här, blir snart att krypa ner i sängen, bara jag och nea hemma, per hade ont i magen och hjärtat, så han och mamma fick lov att åka till akuten ! :O :/ hoppas det går bra! <3





Kakan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0