Tanke efter tanke ..

Måndag och skolan har börjat, var väl en ganska slapp dag iaf .. kom till skolan halv elva för trodde vi börja då, så vi fick vänta till kvart över tolv då vi hade klassråd.. sen blev det idrott och hälsa, hade lite teori och gick igenom projektet, verkade intressant faktiskt, precis mitt ämne, och sånt jag tycker är kul ! :D så den här veckan ser jag fram emot ! (:


Och när det gäller kärlek och ärlighet och vad som är riktig kärlek och inte, det har jag lärt mig nu.
Att älska någon man inte kan få, är lika med att älska någon som inet älskar en tillbaka och att älska någon som bara leker med en och sårar en är bara slöseri med tid av livet! Och man deppar och gräver ner sig totalt... istället ska man tänka på allt possitivt i livet och öppna ögonen för dom underbara killar som finns och älskar en på riktigt, men oftast inser man det när det är försent, man valde fel, och såra han så var rätt ..
Så det gäller att tänka efter, är jag lycklig med han? är han rätt för mig? förtjänar han mig? mår jag bra av han? för det är det kärlek går ut på ... <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du skriver så kloka ord min vän, du inspirerar mig på så många sätt och du har en styrka jag avundas till tusen! Jag älskar dig <3

2009-11-03 @ 22:30:05
URL: http://lennaja.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack gumman! Detsamma! du är det bästa jag har ! love you ! <3

2009-11-03 @ 22:39:20
URL: http://johannienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0