Söndag och skola i morn

Ja då var det söndag och slut på detta höstlov.. blandade känslor, känner mig inte så pepp och motiverad till att plugga och skriva reflektioner osv precis.. :/ Hade setat fint med en vecka till ! :D (Y) men men, bara att bita ihop..
Gårdagen var skapligt rolig, började med att vi var hos amanda och förfesta lite, såg körslaget, sen hem til lappen där det var lite partajj! sen var jag och sofie med kicken,martin,erik,morre och kim typ ... sen blev det sova för vi skulle upp tidigt, sofie följde mig i morse till stallet och tog ut alla hästar och mocka, eftersom jag hade stalltjänst, nu är jag helt slut .. så blir en varm dusch nu, sen mysa ner sig framför tvn och dricka varm shoklad och äta goda mackor, och så småningom sova, så man orkar upp i morgon, har iaf sovmorgon till halv elva så det är skönt! toppen att ha så på måndagar när man är som tröttast :P

Och för övrigt så får jag rida min älskling som vanligt igen, så ska börja sätta igång han lite smått nu ! Love yaaa<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0