Snön faller ..

Sitter i skolan och jobbar lite med hälsomässan vi ska till på lördag med klassen ! (: Ska typ ta reda på lite fakta om det ämne och förläsning vi valt att gå på, jag har valt "våga säga ja och nej" valde det för att jag själv inte är så bra på att säga nej när jag egentligen inte vill , men för att vara snäll säger man ja iaf, så det blir intressant, blir nog en rolig dag med massa annat tok och skojj också! dock ska vi åka halv 6 på morgonen :S haha men jag ska nog ta mig upp förhoppningsvis ;)
Får ju va lediga sen på måndag och tisdag så då kan jag sova ut :D 
 
Snart helg igen, veckorna går så himla fort, har bara idrott kvar nu av dagen, och då ska vi ha en lektion för Sp1 och vi har hand om varsin del, jag,malin och marie fick själva aktiviteten, men det ska nog gå bra, är väl inte så allvarligt!
Sen blire stallet och rida Tuffing och Kakan, sen funderar jag faktiskt på att ta en springtur, trots att det snöar, jag hoppas verkligen det kommer mer och mer så man äntligen får åka skidor, så trött på att springa,stavgång osv..

Ska man följa sitt eget hjärta eller skita i det och ta hänsyn till vad andra känner?


Kommentarer
Postat av: anna

Man ska följa sitt eget och skita i andra om vad som tycker och tänker... jag kör på den stilen.

2009-11-06 @ 00:05:13
URL: http://annamariapers.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det är nog så.. man måste ju må bra själv!

2009-11-06 @ 11:05:43
URL: http://johannienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0