Måndag

Får be om ursäkt att jag inet uppdaterat något från bruksvallarna, men har inte orkat! Hade iaf underbara dagar med mycket skidåkning! :D
Idag äre måndag och ny vecka igen, gick till skolan vid 9 idag för skulle göra matteprovet jag missade i torsdags, gick skapligt bra, får se hur det går, gjorde iaf så gott jag kunde och mer kan man inte göra...
Sen hade jag också min muntliga presentation om mitt ämne sen hälsomässa, det kändes riktigt bra! Börjar känna mig säkrare och säkrare av att stå där framme och ha muntliga redovisningar nu! bra att det blir framsteg iaf (Y)

Vi har även jobbat med matte b idag, vilket jag tycker är ganska krångligt.. är inte så smart :P men är väl bara att kämpa på och ge sig fan på att man ska klara det! :D
Sen fick vi även det nya projektet presenterat "kost och statistik" helt okej faktiskt, så det blir nog bra ! (:
Efter skolan blev det stallet till min älskade och underbara häst som jag saknat så mkt när jag varit borta, var underbart att få pussa på han igen! <3
Blev en ridtur med malin och piraten, sen duscha jag han nu när han blivit rakad, så allt gammal damm och lukt av olja från rakmaskinen försvann, så nu luktar han gått och är ren! frågan är väl hur länge ;) haha!

Avbokade ridlektionen idag, kände att jag inte hann med det, efter mitt arbete om kvinnors stress har jag tänkt på det mycket, att jag inte ska säga ja till allt utan säga nej om jag känner att jag inte hinner med det eller inte orkar..
kände att jag ville göra klart stallet i lugn och ro, och sen hem och göra klart matten som jag ligger efter med, så ska väl kila och fortsätta med det nu!
Ha det bra !

Jag älskar den här underbara känslan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0