Måndag och ny vecka

Jahapp, då var det måndag igen... Var otroligt trött i morse konstigt nog, fast jag haft en jätte lugn helg med långa sovmornar, lugna dagar i stallet och film och mys på kvällarna! Men men, är ofta trött! :P
Igår kväll blev det att möta upp kören när dom kom hem sen bio med Malleballe! den hette "prinsessa" mkt humor och rolig film xD bör ses!

Idag har vi inte gjort så mkt i skolan, hade en timme resurs innan lunch, sen klassråd och nu har vi resurs igen innan vi ska ha idrott! :D
Sitter och gör klart inför min redovisning vi ska ha på onsdag, har gjort klart det skriftliga och powerpoint, bara talkort kvar som ska göras!
Tycker den här veckan ska gå fort, för på torsdag åker jag och pappa till bruksvallarna och tränar skidor i 4 dagar! Underbart :D äntligen snööööö!

Förstår mig inte på endel människor ibland ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0