Lördag!

blev filmmys med malin hela kvällen igår, riktigt trevligt! Sen idag blev den en sovmorgon, riktigt sköööönt, sen stallet och fixa allt till tuff och prick och sen rida Guld ! <3
Nu funderar jag på att plåga mig ut på en springtur i detta slaskväder innan middagen? är jag galen då? haha ! men känner att det skulle behövas, då är man pigg resten av kvällen ! :D
För ikväll gäller det, rösta som tusan! team stefan ska tammefan ta hem det här, Olas fjollkör ska inte ta hem segern, då jävlar !!! :P
Så ikväll äre mys, äta gott framför tvn som gäller, man har ju inte precis lust med något annat heller ! ;P

Förövrigt älskar ja känslan jag har inom mig just nu ! (Y)


starkare än någonsin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0