Onsdag

Otroligt skönt, nu är det långhelg! :D sen är det bara 5 dagar kvar i skolan, otroligt vad tiden gått fort! Ska bli riktigt skönt med Sommarlov och få vila upp sig, och bara njuta av livet ! :)
I övrigt så börjar det kännas lite lättare utan dig nu .. Men ibland är det helt hopplöst, du finns där, det är bara så! och jag kommer nog alltid att älska dig hur jag är försköker att inte göra det! Jag ska minnas tiden med dig som något otroligt underbart och mysig tid ..
Det gör ont i mig att se dig och inte bara kunna gå fram till dig och dränka dig i mina kyssar och få vara i din famn var det bästa jag visste! Känns så tomt och ensamt, det känns som att gå på en ensam väg som aldrig någonsin tar slut .
Men finns inget mer att göra än att kämpa, jag gjorde allt jag kunde men det räckte inte
Men vad som än sker så väntar jag på dig !
Du är allt .. <3

Kommentarer
Postat av: milla

finns här om du vill prata gumman <3

2009-05-20 @ 13:11:57
URL: http://camillabr.blogg.se/
Postat av: Eve

Sv: Ja vi får köra en filmkväll nån dag framöver! :D Förresten, uppdatera din blogg lite oftare ;)

2009-06-11 @ 23:25:13
URL: http://evelaiijna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0