Slut på lov ...

Sportlovet lider mot sitt slut, synd nog :/ Har haft ett jätte roligt lov, hunnit sova och vila upp mig, umgåtts med vännerna, party, hockey, härliga ridturer och mycket mer! Men hade vaerkligen kunnat haft en veckas till lov, har hunnit bli sjuk, rethosta och dunderförkyld, jätte jobbigt att sitta och hosta på lektionerna... Blir nog hemma i morgon iaf, så stannar hos pappa och åker hem i morgon kväll, och om jag förhoppningsvis är bättre i morgon så ska jag till Borlänge och prova ut en balklänning innan jag tar tåget hem, hoppas på att hitta den jag letar efter! :)
Har verkligen ångest över den sista tiden i skolan, både lycklig men också orolig! Skönt att slippa min klass, trivs inte alls med den längre, önskar jag gick med 2orna istället..
Varje dag är en kamp att försöka klara av, försöka vara trevlig mot de människor man helst bara hade vela bett dem dra åt helvete, så otroligt trött och arg på den falskhet som finns, att vänner jag trodde stod mig nära kunde svika en på en sånt fruktansvärt falskt sätt. Lägg ner falska leenden och ord, tack!
Men jag ska på egen hand klara av sista tiden och kämpa för mina betyg, har mina busfior jag kan ha roligt med!

Ni andra kan ta er nånstans och lägga ner det falska spelet, Jag behöver inte er ..

 



Två riktigt fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0