Live

Tjooho! Var ett tag sen jag skrev nu igen, höhö! men finns viktigare saker att tänka på än att blogga? really? Som att må bra? :D

Mitt liv rullar på hyffsat bra just nu, tänker ta en dag och taget och försöka göra något bra av varje dag, göra massa skoj så man glömmer bort problemen som ofta finns där...
Trots jag inte fattar så mkt just nu, eller vet vad jag vill så orkar jag fan inte bry mig, lets goo!
Har så fruktansvärt bra familj och vänner så inget att klaga på egentligen! Folk som inte kan bete sig orkar jag inte bry mig om längre! :)

Idag är det dessutom ingen vanlig dag, för det är illasysters 16års dag! Stort grattis!

Denna dag har bestått av en lång och skön sovmorgon till kl elva, sen vidare upp till stallet och fixa allt för att sedan ut på en kall ridtur i det soliga vädret med elin, tuffing och guld, mysipys!

Nu blir det en varm dusch för att sedan äta lite tacos och mysa på och fira syster! resten av kvällen får vi se vad det blir utav!

Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0