Vilken kväll

Så sjukt rolig kväll igår! Var ju meningen vi bara skulle kolla hockey och va nyktra, haha .. slutade med att vi blev dynga och tequilan kom fram (y)
Var först på hockey som sagt, sen blev det vidare med lite grabbar till moraparken hotell innan vi stack på moraparken, skitkul verklige, så jävla galet ööös! Var längesen jag hade så himla roligt! ;) Att en så oplanerad kväll blev så lyckad!
Och som vanligt var jag lite busig ;) (a) Handikappstoan (y)

Tack alla för en rolig kväll , speciellt ida! MÅSTE göras om! <3

Kommentarer
Postat av: IDA

Åh, jag bara skrattar när jag tänker på allt alltså! ABSOLUT, att det ska göras om!! :D Tack för kvällen! <3

2010-10-31 @ 22:09:13
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0