Snart helg! Äntligen ..

Sitter i skolan och jobbar med historia b, känner mig helt sullig och orkar inte tänka. En fredag är man inte så kreativ och behöver inte vara heller tycker jag! ;)
Slutar iaf kl elva, och då är det äntligen helg!

Ska upp till stallet direkt efter att jag slutat och fixa åt allt åt mina ögonstenar som jag kommer sakna enormt mycket, ni betyder mest!
Sen åker jag med Eve och hennes mamma ner till falun, eftersom dom ska bo där hos babben hela helgen, gött att slippa tåg!
Så i helgen blir det att vara hos pappsen, ska bli lungt och skönt att komma bort lite, ska ta långa sovmornar och träna hela helgen!

Jag har verkligen kommit igång med träningen nu och gett mig fan på att skärpa till mig, inge mycket alkohol framöver och bara träna, märker sån stor skillnad verkligen, jag är mycket piggare, gladare och possitivare!

Nästa vecka blir det ett tufft program eftersom jag och elin ska pumpa skiten ur våra kroppjävlar, på onsdagen blir det nog att åka till mora på ett spinningpass också, härliiiigt! :D

för ofattbart bra för att vara sant..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0