Ny start!

Hej, nu var det väldigt längesen jag skrev här, men har haft fullt upp hela sommaren och sen tröttnade jag helt på att blogga, fanns så mkt annat att göra. Och nu har eve fixat ny design och header så nu känns det mer lockande att skriva! :)

Just nu är allt lite rörigt, upp och ner, från och till i mitt liv! Men jag är faktiskt glad och lycklig, jag har så otroligt fina vänner som ställer upp för mig och förgyller min vardag, ni är helt fantastiska ska ni veta! <3

De största höjdpunkterna som hänt är väl min och Jennies resa vi gjorde i augusti, början på september, så sjukt roligt och galet! Vi båda var trötta på det mesta här hemma och så bokade vi bara och stack! Så otroligt roligt och välbehövligt! Det var en ny start i livet, kände mig som en ny människa och lämnade all skit bakom mig!
Och jennie, tack för du följe mig på en sån upplevelse! Du betyder mycket! <3

En annan sak som hänt är att jag och ida har äntligen gaddat oss! :D:D:D Så otroligt nöjd! 

I övrigt så händer det bus och skojjigheter lite då och då, och livet rulla på bra för min del! Livet har ju sina jobbiga stunder men det är bara att kämpa, för allt blir bra till slut, det vet jag .. !



tatto! :)


Brunett har jag blivit också! :)


Turkiet! <3

Kommentarer
Postat av: straawberry

Jag älskar dig käre vän! Vilken vacker bild på sanden där va , man ser knappt vad som står ;)

2010-10-18 @ 20:38:26
URL: http://westerling.devote.se
Postat av: blueberry

haha, ja jätte fin bild! ;) men älskar dig och turkiet! vill tillbaka! <3

2010-10-18 @ 21:00:14
URL: http://johannienystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0