Lördag

En mysig dag med pappa, tog en rejäl sovmorgon innan jag tog med en löptur! Riktigt härligt! :)
Sen blev det en sväng till kupolen och hämta min mobil som varit på lagning, skönt att slippa den gamla nokian :P Hittade mig även ett par skor, asvarma och snygga, så jag slipper frysa om fötterna nå mer!

efter det drog vi till hedemora och kolla när dom mötte falun, var J20 som spela så johan var med och spela, roligt! :)

Nu på kvällen har vi bara tagit det lungt och ätit potatisgratäng och fläskfile, riktigt gott!

Resten av kvällen lär väl bli att hänga här vid datorn, känner inte för att göra något annat heller, ingen lust att festa över huvudtaget längre konstigt nog, vill bara må bra och hålla i träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0