I´m back!

Varit på cirkelträning med brudarna! Fan så härligt det var, och vad duktiga och grymma vi var! :)
Älskar att träna, och bara plåga ur sig alla krafter som finns i kroppen och känna svetten rinna och man känner sig nästan helt död! Men efteråt känns det så otroligt bra, man mår så mycket bättre och träning är nog bästa medicinen om man är deppig!

Nu jäklar har jag bestämt mig, ska hålla i träningen rejält nu och satsa på det jag tycker är roligt om mår bra av, saknar skidorna så otroligt mycket så får se om det gå vägen, hoppas på det iaf!

De flesta festar idag, men jag känner att en varm dusch och krypa ner under täcket är mer frestande ikväll, känner mig lite duktig faktiskt! (a)

Pusssheeeey sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0