yeyeyeyeyeye

Nu vare ett tag seb igen jag skrev, höhö! (:

Första veckan på praktiken gick jätte bra, mycket att göra, lärorikt och alla är jätte trevliga! (Y)
Var hem till dalen i helgen, umgicks med Robert på torsdagen, kolla film, snacka skit och så sov han kvar hos mig! Sen på fredagen blev det stallet hela dagen, red Tuff med carro och ellinor, sen red jag guld och fixa han till tävlingen! :)
På lördagen i Insjön vare tävling, gick helt okej.. Första klassen 90 cm, var jag felfri och i lagklassen klanta jag till mig, första hindret gick bra, hahah men andra hindret hitta jag inget avstånd alls och släppte allt helt och hållet så han stanna och jag flög x) haha!
Surt eftersom det var lag... men men!

På söndagen for jag upp till stallet direkt jag vakna och fixa allt, sen hem och packa och fixa sig och sen ner och kolla på systers match, och jag blev riktigt sugen att börja spela igen när jag såg dem. Så efter praktiken ska jag börja träna har jag bestämt mig för.

Och nu är jag nere i skäve hos pappa och har jobbat 2 dagar på praktiken, hinner inte så mkt mer om dagarna, var ut och sprang igår, jätte skönt! :)

Nu blire väl att nöta körkortsteori!

I övrigt så är jag jätte pepp inför helgen! wiiiie!

Tjaoooooo

Lite bilder från tävlingen







Guldpojken! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0