Lady gaga , monsterball

Hej bloggen! Nu vare längesen jag skrev eller uppdatera någonting igen, men jag orkar fan inte just nu, så mycket med massa annat nu!

Var iaf till stockholm i helgen med Milla och Robert! Var en grymt rolig helg, med massa shopping och bio, såg avatar i 3D. 
Och på lördagen köade vi i typ 5 timmar men det vare lätt värt när man fick stå 3 m från Lady Gaga liksom! Konserten var som i en dröm, helt underbart!
Hon är så speciell, sexig, snygg och gryyyyyym!!!!!!!!!!!!!!!!! Min förebild, och henne kan man kalla riktigt stjärna! :D (Y)

I övrigt så är jag lite lätt förvirrad, men allt känns ändå väldigt bra! ;)

Har praktik i 3 veckor nu, så jävla gött, är på intersport i falun så kika gärna förbi om ni har vägarna förbi! :D
Jag trivs skitbra där! (Y)

Och annars äre bara plugg,plugg och åter plugg, KÖRKORTET NÄRMAR SIG!
Helt amazing!

Men nu orkar jag inte skriva mer! Pusssssshejjjssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0