Söndag

Söndag igen vilket betyder skola i morgon troligtvis om jag känner mig bättre ! :/ Men känns som man missar så himla mkt bara om man är hemma ..suck!

Vart en trevlig kväll igår iaf tillslut, for hem till Eve och höll henne sällskap eftersom hon också är sjuk, vi kolla Melodifestivalen och åt mkt gott! Tur vi sjuklingar kan hålla varandra sällskap så man slipper vara helt uttråkad! ;)

Idag blev det en sovmorgon, kolla skidor på tv sen for jag till stallet och red Guld med Linnea och Wilma en sväng, sen skotta vi fram vagnen så snart blire turer till Östäng vill jag lova! :)

Efter det så snickra jag, eve och Linnea hage, skönt att ha det gjort!

Nu ligger jag i sängen med ett täcke över mig och håller på att frysa ihjäl. funderar på om det är febern som spökar!
Ska nog borsta tänderna och lägga mig för dagen, trots att klockan bara är sju, men jag vill bli frisk någon gång!
Så jag kan ha roligt och leva mitt liv, slippa sitta inne och deppa ihjäl sig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0