Sjukt vad tiden går fort!

Satt precis och kolla igenom min kalender och såg att det är ca 30 dagar kvar bara som vi är i skolan den här terminen! :O Sen äre en vintervecka, en vecka i Ungern och sen 3 veckor Praktik! Inte alls mycket kvar ju, sjukt!
Men så himlaaaa skööönt, för så skoltrött som jag varit nu i 2:an har jag aldrig varit, ingen motivation alls, bara velat ha roligt och busat i skolan, men det funkar ju tyvärr inte ..

Nej sommarlov ska bli härligt, inleder det med en resa till Turkiet så kan ju inte bli bättre, sen i 3:an ska jag försöka komma tillbaka till som en ny människa, verkligen skärpa mig! får väl se om jag lyckas! :D
Men ska även bita ihop nu sista tiden det här året... allt är inte roligt här i livet så äre bara ..

Aja nog pratat om det! (:
Idag äre finväder igen, man blir så glad när man vaknar av att solen lyser in genom fönstret, äntligen vår liksom!
Idag ska jag bara chilla, ut och leka i snön lite, sen ikväll blire skidträning i Hedemora med Emelie, och sen hem till Linnea och ha myskväll, sen sova där! Ska bli jätte mysigt och roligt eftersom vi inte sett varandra på väldigt länge nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0