Rolig helg! (Y)

Då vare söndag igen och skolan i morgon ...
Har haft en jätte rolig helg! I fredags blev det Rättvik på Gymnasifest med Viktor, marcus, Andreas, Fredrik och Cissi! En riktigt rolig kväll ända in i det sista, blev som det blev då, tyvärr...
Men var i övrigt väldigt roligt, träffade gamla skolkompisar från skäve jag inte sett på 2 år, helt otroligt! :)

Sen på lördagen var det bara att pallra sig upp efter 2 timmars sömn och lite halvfull fortfarande x) haha men det gick bra iaf, hade stalltjänst sen 2 ridpass eftersom det varit tränings kick off med alla ridbrudar inför tävlingssäsongen hela helgen, och idasg blev det ett dressyr pass först sen pay and jump, har gått jätte bra med Guld hela helgen, men dock sämre idag, ramla av och slog i svanskotan och högra skinkan, kan fan inte gå eller sitta,  usch usch .
Men gick kanon med min älskade vän tuffis, så glad att du finns, ingen annan får mig att känna mig så trygg! <3

Nu på kvällen har jag bara tagit det lungt, kollat på film med lillasyster, mys! Och nu ska jag krypa ner i sängen och sova så jag tar mig upp i morgon! God natt och pussss på er!



Du är allt min vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0