Måndag

Skönt att vara ledig idag och i morgon, idag blev det en rejäl sovmorgon, helt slut efter helgen! :P
Sen blev det att följa Eve och Nea till Mora för Nea skulle till tandläkaren så jag och Eve åkte runt i mora och ragga och spela högmusik så det vibrera och dunka i hela hennes party ford xD HAHAH, riktigt roligt!

Sen hämta vi Nea och for och fika på kaffestugan, mums! (Y)

Sen nu på kvällen blev det en hopplektion, och det gick super bra, glädjer mig så att min älskling som börjar bli i åren nu ändå är så pigg och hoppglad som han är just nu! Du gör mig glad mitt i allt helvete... Tur du finns! <3

Ska faktiskt försöka gå och lägga mig snart tror jag fast jag är ledig i morgon, men vore skönt att gå upp i tid iaf och få något gjort, en skidtur skulle vara skönt! :)
Får se vad det blirm nått vettigt ska jag då göra, är ju sista dagen på lovet! :(
Vill inte till skolan, jobbigt bara, jobbiga tankar ....



Utan dig hade det inte gått! Bästa vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0