,

livet är för kort för att slarvas bort. älska de människor som behandlar dig väl. välj bort de som inte gör det. tro på att det finns en orsak till allt som sker. om du får en chans till, så grip tag i den med båda händerna. om det ändrar ditt liv, så låt det ske. ingen har sagt att livet ska vara lätt.

Detta citat ska jag följa nu hela livet, jag ska välja bort de människor som inte behandlar mig väl direkt, även fast man hoppas de ska kunna ändra sig så går det aldrig, dom kan aldrig förändra sig, så äre bara...
Är så himla förbannad på hur jag blivit behandlad av dig, och jag skäms att säga att jag varit riktigt kär i dig! Hur fan kan jag älska en sån feg, känslokall och dumt as som dig!!!???

Kan säga att det här var sista gången du såra mig det kan jag lova! Så kom inte och tyck synd om dig själv sen och beklaga dig för hos mig har du inget mer att hämta!
Jag trodde du var bättre än så, men var väl bara vad jag inbillade mig och hoppades för jag älskade dig så mkt! Men nu ska det här få ett slut, klarar inte av att må så dåligt mer. Och du är inte värd att få förstöra för mig mer, så därför tänker jag bara ta livet med en klackspark och ha världens bästa sommar, jag ska ta det där jävla körkortet och åka och glida runt och bara vara happy!
Ska bara skratta och inte ta allt så seriöst i livet...
Visst endel stunder kommer jag vara ledsen det vet jag, men man får vara ledsen ibland för ingen har sagt att livet ska vara lätt..

Men i stort sett ska jag bara må bra, för det är mitt liv och det ska jag leva, inget någon annan ska få förstöra vilket jag accepterat innan...
jag ska visa dig vilken jävla toppen bra tjej du gick miste om, hur stark och glad jag kan vara utan diiig, du kan knulla och flörta med hur mycket tjejer du vill om det är det du vill och du är ju så "cool" då. Ärligt talat jag kommer inte bry mig om dig eller vad du gör längre!
På måndag startar jag mitt nya liv, ska vara den starka johanna som klarar allt och jämt är glad och bara tar allt med en klackspark! Nu jävlar!

Så glad att jag insett allt det här, så nu ska jag vara glad och bara göra allt roligt jag velat göra, få se hur länge det håller, men inte tänker jag ge upp i första taget!

Du finns inte i mitt liv längre, idiot!
Du är borta helt enkelt, raderat allt som har med dig att göra.. facebook, bdb, msn, mobilnr och bilder

You are out of my life ..

Kommentarer
Postat av: Nicolina

om ja vet vem, så tkr ja de e rätt för han är ett as och människor kan inte förändras, abar visa sitt rätt ja.

Men finns johanna! du e galet strak tjejen!<3<3

2010-03-14 @ 13:50:44
URL: http://mittlivsomnp.blogg.se/
Postat av: ida

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2010-03-17 @ 10:10:12
URL: http://idqz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0