Tisdag

Dagarna går och snart börjar skolan .. usch fy blääää, orkar verkligen inte! Så skönt att vara ledig! :D
Idag har jag verkligen sovit ut för en gångs skull, riktigt skönt och välbehövligt!
Sen har jag uträtta lite små saker som behövdes, bla hämtat ut hockey biljetter till tre matcher! (Y)
På fredag blire med bästa brudarna Eve,Linnea,Cissi och Malin och se när Leksand spöar skiten ur Oskarshamn! Blir att stå i klacken så då ska vi skrika som aldrig förr, hoppas på party efteråt, eller hur linnea? ;) haha !

Var skapligt kallt idag, höll på att frysa ihjäl bara av att jag skulle gå en liten bit och ta in hästarna, hade Otto idag också, så fixade allt åt båda och sen bara myste jag och kände lugnet av att vara i stallet och närheten av min häst, fan vad det får mig att må bra alltså, helt otroligt! <3

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, ni kan ju höra av er om ni vill hitta på nå! :D

Och måste bara nämna att på torsdag äre Nysse och Norre, så himla glad gummiiis!





People change ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0