Söndag..

Jaha, då äre söndag igen, veckorna går ju så fort, och speciellt helgerna, dom går alldeles för fort! :O
Helgen blev väl inte riktigt som planerat, blev iaf hockey och fest i fredags, leksand spöa Sundsvall med 6-3, brabra!
Igår blev det "halv åtta hos mig" hos malin, Linnea hade gjort en jätte god förrätt med lite allt mögligt i, och ida en varmrätt, älggött och potatis klyftor, men vitlökssås, och sen malins sallad och drinkar till! ;)
Sen hade jag gjort efterätt, kladdkaka med glass och jordgubbar!
Mkt skojjigt, blev mys och kolla på beck också efter det!
Sen hem och sova bara .. :)

Idag sov jag verkligen ut, kände jag behövde det för att orka med en till vecka igen, eftersom min motivation till skolan är 0 just nu ..
Har endel rester att göra, känns jobbigt att vara i en sån här period just nu, jag har alltid orkat sköta skolan, och nu har jag helt plötsligt endel rester... men jag känner verkligen ingen ork, jag vill bara göra sånt jag tycker är kul, leva livet helt enkelt, i skolan mår jag bara dåligt, tänker på allt jobbigt!
Nej sommarlov skulle verkligen sitta fint nu! :D
Men bara att bita ihop, så nu ska jag äta något sen försöka ta tag i resterna! Kommer ändå inte undan ..

Sen har jag och mamma idag, bytt hela tråden runt hagen till en ny åt hästarna, eftersom dom rymmer hela tiden, så hoppas hästjäklarna ska hålla sig där nu! :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0