Söndag

Haft en skapligt lugn helg vilket har varit väldigt skönt! Men annat blir det nästa helg vill jag lova, längtar otroligt mkt redan! <3
I fredags red jag min älskade Guld, red med malin och eken näset runt, galet som vanligt när vi rider, men också väldigt roligt! :D
Runt 5 åkte jag, mamma, eve och nea till Leksand för att se Leksand - Mora, var jätte roligt och mycket folk, så himla härligt att vi spöa äckel mora med hela 3-0! mohahaha....
Efter matchen blev det donken med mamma och eve, för nea åkte med pappa hem från hockeyn. Sen blev det bara hem att lägga sig för skulle upp tidigt dagen efter och ha stallet med anna! :)
Red sedan med malle, men denna gång bytte vi häst, så jag red eken och hon guld, lika galet igen, haha! ;)
Sen direkt efter det for vi ner till simhallen och simmade och basta, riktigt skönt faktiskt! =)

Sen tog jag det lungt bara hemma innan jag for upp till stallet för att kvällsfodra och sedan vidare till Malin för middag med ett härligt gäng, blev mkt skratt och tok, och såklart god mat!

Idag tog jag mig en välbehövlig sovmorgon, sen har jag bara legat och slöa i soffan och kollat på sm i skidor, ska väl äta något snart och sedan till stallet och rida och mysa med mina älsklingar, Tuff och guld! :)
Nog har jag många gånger funderat på att sluta med hästar helt då jag tycker det tar mycket tid och man hinner aldrig ta hand om sig själv och lite tid till skolan, men det är ni två underbara varelser som får mig att tycka det är värt att offra allt för, så himla underbara är ni! Pusss på er !




Det är på hästryggen jag trivs som mest ...

Kommentarer
Postat av: angelica karlsson

åh, vilken härlig bild :)

du är riktigt fin Johanna! <3

2010-01-24 @ 13:24:59
URL: http://angeliicakarlsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mkt Gela, detsamma! <3

2010-01-24 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0